• Migdały prażone solone 500g

Nasiona migdałowca (migdały) chociaż w rzeczywistości nimi nie są, przez wielu określane są „królem orzechów”. Wszystko to dzięki wysokiej zawartości cennych dla zdrowia minerałów, witamin i niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych (NNKT).

27.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 48 h
Cena przesyłki 13
Paczkomaty InPost 13
Kurier za pobraniem 15
Kurier 15
Dostępność Duża dostępność

Dziękuję za wsparcie!

Zostaw telefon

Migdały i ich właściwości zdrowotne

Migdały dzięki swoim niezwykłym wartościom prozdrowotnym znane są na całym świecie jako smaczna i zdrowa przekąska. Nie tylko dzięki doskonałemu smakowi, ale przede wszystkim wysokiej gęstości cennych dla zdrowia składników odżywczych zyskały na dużej popularności. 

Migdał co to jest?

Nasiona migdałowca (migdały) chociaż w rzeczywistości nimi nie są, przez wielu określane są „królem orzechów”. Wszystko to dzięki wysokiej zawartości cennych dla zdrowia minerałów, witamin i niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych (NNKT).

Migdały odznaczają się lekko maślanym, słodkawym smakiem. Nasiona z zewnątrz pokryte są cienką, brązową skórką o gorzkawym smaku. W środku przybierają charakterystyczny kolor kości słoniowej.

Z migdałów często produkuje się mąkę migdałową, która cieszy się szczególnym uznaniem u osób przestrzegające zasad diety niskowęglowodanowej, bezglutenowej czy też diety ketogenicznej. Dodatkowo z nasion migdałowca produkuje się specjalną pastę migdałową o wyjątkowych wartościach odżywczych.

Migdały prażone z solą - jak jeść? I czy ich nadmiar może nam zaszkodzić?

Z powodu dużej wartości energetycznej (693 kcal/ 100 g), spożywanie migdałów w większych ilościach może przyczynić się do przyrostu masy ciała. Ponadto prażone migdały mogą zawierać dodatek soli, która w nadmiarze nie jest korzystna dla naszego zdrowia. Wszystko zależy od naszego stanu zdrowia, aktywności fizycznej i przyzwyczajeń żywieniowych.

Migdały prażone solone można spożywać na wiele różnych sposobów: na surowo, w formie przekąski pomiędzy posiłkami, z dodatkiem jogurtu naturalnego lub świeżych owoców. Na ciepło, w roli smacznego dodatku do domowych ciasteczek np. owsianych.

Właściwości odżywcze i ich wpływ na nasze zdrowie?

Badania naukowe przedstawiają migdały jako doskonałe źródło Niezbędnych Nienasyconych Kwasów Tłuszczowych (NNKT). Co więcej odznaczają się one również wysoką gęstością odżywczą, ponieważ bogate są w witaminy, minerały i fitosubstancje. Regularne spożywanie migdałów (w połączeniu ze zdrowym odżywianiem oraz regularną aktywnością fizyczną) jest w stanie wpłynąć na zmniejszenie ryzyka rozwoju chorób serca i układu krwionośnego.

Co więcej, są one również cennym źródłem flawonoidów, które pomocne są w walce z problemem nadciśnienia . Za sprawą witaminy E, wprowadzenie migdałów do swojego codziennego jadłospisu przyczynia się do obniżenia poziomu złego cholesterolu we krwi. Warto również pamiętać, iż nasiona migdałowca mogą także wpłynąć na:

  • poprawę wrażliwości komórek na insulinę,
  • usprawnienie procesu odchudzania,
  • zwiększenie odporności na stres,
  • poprawienie zdolności do koncentracji,
  • zmniejszenie ryzyka wystąpienia depresji,
  • poprawę wydolności mięśni,
  • wzmocnienie i poprawę wyglądu naszej skóry, włosów i paznokci.

Wartość odżywcza - witaminy i minerały

Migdały to istna skarbnica witamin. Znaleźć w nich można między innymi witaminy z grupy B, takie jak: tiamina, ryboflawina, niacyna, kwas foliowy oraz witamina B6. Oprócz tego, migdały są w stanie dostarczyć do naszego organizmu cenną dla zdrowia naszej skóry witaminę E oraz niezbędną dla utrzymania prawidłowej odporności witaminę A. Ponadto migdały są w stanie dostarczyć sporą dawkę energii, dzięki witaminom z grupy B - poprawić funkcjonowanie układu nerwowego. Nasiona migdałowca to również niezbędne dla organizmu minerały, w tym: wapnia, magnezu, żelaza, potasu, sodu, cynku oraz fosforu.

SKŁAD:  migdały prażone (97%), sól (3%)

image

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia